Modernizacja Centrum Handlowego
Home Concept w Warszawie

Projekt modernizacji galerii wnętrz funkcjonującej w przeszłości pod nazwą TTW Opex. Miejsce od trzech dekad znane mieszkańcom Warszawy jako pierwsze centrum wyposażenia wnętrz, gdzie w komfortowych warunkach rozległego budynku można zapoznać się z kilkudziesięcioma salonami marek wnętrzarskich. Modernizacja wnętrza galerii, w której na ponad 7 tyś m2 prezentowane są produkty do urządzania domu, przyniosła po 2017 roku kolejny wzrost zainteresowania miejscem. W drugim etapie zmieniona została estetyka budynku, oraz wykreowano nowy wizerunek galerii dla marki Home Concept. Istniejące i nowe elementy budynku zostały wykończone w kolorze czarnym, uzupełnianym o dodatki graficzne. W miejscu parkingu przed wejściem wprowadzono wyspy zieleni w postaci skupisk brzozowych drzew. Główne wejście do budynku oraz bezpośrednie otoczenie uzyskało nowe posadzki w formie czarno-białej pasmowej grafiki. Zmodernizowano parking z systemem rejestrowania odwiedzających, a we wszystkich obszarach możliwych do biologicznej wegetacji – nasadzono drzewa i krzewy. Zaprojektowana została przez agencję Lange&Lange kompleksowa komunikacja wizualna z nowym logiem oraz infografiką. Wszystkie te elementy wiążące działania z obszaru architektury, architektury wnętrz i projektowania graficznego są spójnymi częściami projektu wizerunkowego firmy.

<- Wstecz